Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/621
Назва: | КОМБНОВАНА СТРУКТУРА ШЛЯХІВ АНАЛІЗУ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ В ШКОЛІ |
Автори: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Ключові слова: | художній твір історико-літературне джерело шлях аналізу комбінована структура навчальна схема тема уроку |
Дата публікації: | гру-2017 |
Короткий огляд (реферат): | Автор статті розкриває синкретизм у структурі шкільних шляхів вивчення літературного матеріалу. Він підкреслює, що будь-який шлях аналізу виступає лише загальною схемою роботи і передбачає сумарне використання інших шляхів, які забезпечують його ефективність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/621 |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко Комбінована структура шляхів аналізу літературного твору в школі.doc | 107 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.