Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/621
Назва: КОМБНОВАНА СТРУКТУРА ШЛЯХІВ АНАЛІЗУ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ В ШКОЛІ
Автори: Бондаренко, Юрій Іванович
Ключові слова: художній твір
історико-літературне джерело
шлях аналізу
комбінована структура
навчальна схема
тема уроку
Дата публікації: гру-2017
Короткий огляд (реферат): Автор статті розкриває синкретизм у структурі шкільних шляхів вивчення літературного матеріалу. Він підкреслює, що будь-який шлях аналізу виступає лише загальною схемою роботи і передбачає сумарне використання інших шляхів, які забезпечують його ефективність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/621
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.