Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/621
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-30T12:39:46Z | - |
dc.date.available | 2018-05-30T12:39:46Z | - |
dc.date.issued | 2017-12 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/621 | - |
dc.description.abstract | Автор статті розкриває синкретизм у структурі шкільних шляхів вивчення літературного матеріалу. Він підкреслює, що будь-який шлях аналізу виступає лише загальною схемою роботи і передбачає сумарне використання інших шляхів, які забезпечують його ефективність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | художній твір | uk_UA |
dc.subject | історико-літературне джерело | uk_UA |
dc.subject | шлях аналізу | uk_UA |
dc.subject | комбінована структура | uk_UA |
dc.subject | навчальна схема | uk_UA |
dc.subject | тема уроку | uk_UA |
dc.title | КОМБНОВАНА СТРУКТУРА ШЛЯХІВ АНАЛІЗУ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ В ШКОЛІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко Комбінована структура шляхів аналізу літературного твору в школі.doc | 107 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.