Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-05-30T12:39:46Z-
dc.date.available2018-05-30T12:39:46Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/621-
dc.description.abstractАвтор статті розкриває синкретизм у структурі шкільних шляхів вивчення літературного матеріалу. Він підкреслює, що будь-який шлях аналізу виступає лише загальною схемою роботи і передбачає сумарне використання інших шляхів, які забезпечують його ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectхудожній твірuk_UA
dc.subjectісторико-літературне джерелоuk_UA
dc.subjectшлях аналізуuk_UA
dc.subjectкомбінована структураuk_UA
dc.subjectнавчальна схемаuk_UA
dc.subjectтема урокуuk_UA
dc.titleКОМБНОВАНА СТРУКТУРА ШЛЯХІВ АНАЛІЗУ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ В ШКОЛІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.