Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/623
Title: | МЕТОДИКА ШКІЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИНА ЗАСАДАХ ІДЕАЦІЙНО-КОНЦЕПТУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ТЕОРІЯ І ПРАКТИКУМ |
Authors: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Keywords: | ідеаційність ідеаціно-концептуальний підхід українська література методика |
Issue Date: | 2012 |
Abstract: | Навчальний посібник присвячений розвитку знань і вмінь майбутніх учителів української літератури організовувати шкільне вивчення художнього твору на засадах ідеаційно-концептуального осмислення. У ньому здійснено теоретичне обґрунтування поняття «ідеаційно-концептуальний аналіз», розкриті психолого-педагогічні передумови цього виду діяльності, установлено систему компетентностей, передбачених для розвитку в учнів, продемонстровано планування навчального процесу, запропоновані різні види та прийоми ідеаційно-концептуального аналізу. Теоретичний матеріал посібника доповнений системою вправ, націлених на формування в студентів здатності забезпечувати дослідницьку, конструкторську, організаторську, комунікативну діяльність в аспекті, визначеному змістом поставленої проблеми. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/623 |
Appears in Collections: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДИКА ШКІЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ НА ЗАСАДАХ ІДЕАЦІЙНО-КОНЦЕПТУАЛЬНОГО ПІДХОДУ.doc | 1,04 MB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.