Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/632
Title: КОНЦЕПТУАЛЬНО-СТИЛЬОВИЙ АНАЛІЗ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ В ШКОЛІ
Other Titles: Conceptual stylistic analysis of literary works in secondary school
Authors: Бондаренко, Юрій Іванович
Keywords: концептуально-стильовий аналіз
етапи впровадження
стильові домінанти
системи уроків
компетентності
Issue Date: Jan-2012
Publisher: Видавництво НДУ ім.М. В. Гоголя
Citation: Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – Ніжин: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2012. – №1. – C. 67–71.
Abstract: У статті розкритий зміст поняття «концептуально-стильовий аналіз», окреслені теоретична основа та дидактична спрямованість застосування, етапи впровадження в шкільну практику. Автор розробив систему спеціальних компетентностей для формування в межах цього виду діяльності, указує на методичні проблеми, які можна долати з допомогою концептуально-стильового аналізу, демонструє це на прикладі вивчення творчості ряду письменників.
Description: The article explains the notion of conceptual stylistic analysis, outlines its theoretical ground and didactic application, stages of implementation into school practice. The author has elaborated a system of special competencies to be formed through this activity, he points out methodological problems which can be overcome through conceptual stylistic analysis and demonstrates it with the help of examples from study of numerous writers.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/632
Appears in Collections:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.