Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/632
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-06-13T06:03:50Z-
dc.date.available2018-06-13T06:03:50Z-
dc.date.issued2012-01-
dc.identifier.citationНаукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – Ніжин: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2012. – №1. – C. 67–71.uk_UA
dc.identifier.udc373.5.016:821.161.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/632-
dc.descriptionThe article explains the notion of conceptual stylistic analysis, outlines its theoretical ground and didactic application, stages of implementation into school practice. The author has elaborated a system of special competencies to be formed through this activity, he points out methodological problems which can be overcome through conceptual stylistic analysis and demonstrates it with the help of examples from study of numerous writers.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкритий зміст поняття «концептуально-стильовий аналіз», окреслені теоретична основа та дидактична спрямованість застосування, етапи впровадження в шкільну практику. Автор розробив систему спеціальних компетентностей для формування в межах цього виду діяльності, указує на методичні проблеми, які можна долати з допомогою концептуально-стильового аналізу, демонструє це на прикладі вивчення творчості ряду письменників.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe article explains the notion of conceptual stylistic analysis, outlines its theoretical ground and didactic application, stages of implementation into school practice. The author has elaborated a system of special competencies to be formed through this activity, he points out methodological problems which can be overcome through conceptual stylistic analysis and demonstrates it with the help of examples from study of numerous writers. Key words: conceptual stylistic analysis, stages of implementation, stylistic dominants, lesson systems, competencies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім.М. В. Гоголяuk_UA
dc.subjectконцептуально-стильовий аналізuk_UA
dc.subjectетапи впровадженняuk_UA
dc.subjectстильові домінантиuk_UA
dc.subjectсистеми уроківuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНО-СТИЛЬОВИЙ АНАЛІЗ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ В ШКОЛІuk_UA
dc.title.alternativeConceptual stylistic analysis of literary works in secondary schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі.doc90,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.