Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/643
Назва: СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ В МЕТОДИЧНІЙ ПРАЦІ ВОЛОДИМИРА ДАНИЛОВА «ЛІТЕРАТУРА ЯК ПРЕДМЕТ ВИКЛАДАННЯ»
Автори: Бондаренко, Юрій Іванович
Ключові слова: В.В.Данилов
літературна освіта
метод
розвиток
мислення
виховання
зміст
форма
Дата публікації: 2017
Видавець: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): Автор статті аналізує погляди В.В.Данилова на цільову, змістову та процесуальну складові літературної освіти. Він виділяє як продуктивні, так і спірні моменти в методичній праці «Література як предмет викладання», дає їм оцінку. У результаті представлено узагальнений погляд на методико-літературознавчу систему видатного випускника Ніжинської вищої школи.
Опис: The author of the article analyzes the views of V.Danylov on literary education with regard to its aims, content and processes. He points out both productive and controversial moments in the methodological work Literature As a Subject of Teaching, while also evaluating the work. The article offers a comprehensive overview of the methodological and literary system developed by the famous graduate of Nizhyn University.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/643
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.