Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/878
Назва: АКТИВІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ САМОРЕГУЛЯЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Автори: Дорошенко, Т.В.
Ключові слова: емоційна компетентність
процеси саморегуляції
засоби активізації
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу напрямів сучасних пошуків науковців у галузі компетентнісної музично-педагогічної освіти, характеристики багатокомпо- нентної структури компетентностей, які мають стати результатом підготовки учителів музичного мистецтва, обґрунтовано важливість проблеми розвитку емоційної компетентності майбутнього фахівця, вивчення емоцій- ного світу особистості як головного регулятора її життєвої й професійної стабільності. Закцентовано увагу на тому, що одним із структурних компонентів емоційної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва є здатність до саморегуляції, завдяки якій забезпечується активізація й певне спрямування позиції суб’єкта, та від рівня розвитку якої залежить ефективність організації освітнього процесу в школі, а також характер професійного становлення й самореалізації фахівця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/878
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf207,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.