Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/923
Title: | ПЕДАГОГІЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
Authors: | Долматова, М. П. |
Keywords: | естетичний досвід іноземна мова художній текст вивчальне читання |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | Стаття присвячена дослідженню актуальної проблеми формування естетич- ного досвіду майбутніх учителів-філологів засобами мистецтва слова на заня- ттях з іноземної мови. В ній обґрунтовано педагогічну модель процесу форму- вання естетичного досвіду, яка реалізується через цілеспрямовану організацію роботи з оригінальним художнім текстом як твором мистецтва. У статті визначено сутність та структуру естетичного досвіду студентів, показано результати аналізу науково-теоретичної літератури та констату- вального експерименту, що послужили вихідними даними для розробки педаго- гічної моделі його формування. Автор також вивсітлює освітньо-виховні можливості мистецтва слова, яке може бути освоєне тільки в результаті цілеспрямованого читання й аналізу оригінального іншомовного художнього тексту, емоційного сприйняття його як твору мистецтва; визначає фактори, що сприяють успішності процесу розвитку компонентів естетичного досвіду студентів філологічних факуль- тетів на основі читання оригінальних художніх творів, а саме їхні дидактичні функції. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/923 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.