Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДолматова, М. П.-
dc.date.accessioned2019-04-04T07:29:16Z-
dc.date.available2019-04-04T07:29:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc37.011.32-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/923-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню актуальної проблеми формування естетич- ного досвіду майбутніх учителів-філологів засобами мистецтва слова на заня- ттях з іноземної мови. В ній обґрунтовано педагогічну модель процесу форму- вання естетичного досвіду, яка реалізується через цілеспрямовану організацію роботи з оригінальним художнім текстом як твором мистецтва. У статті визначено сутність та структуру естетичного досвіду студентів, показано результати аналізу науково-теоретичної літератури та констату- вального експерименту, що послужили вихідними даними для розробки педаго- гічної моделі його формування. Автор також вивсітлює освітньо-виховні можливості мистецтва слова, яке може бути освоєне тільки в результаті цілеспрямованого читання й аналізу оригінального іншомовного художнього тексту, емоційного сприйняття його як твору мистецтва; визначає фактори, що сприяють успішності процесу розвитку компонентів естетичного досвіду студентів філологічних факуль- тетів на основі читання оригінальних художніх творів, а саме їхні дидактичні функції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectестетичний досвідuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectхудожній текстuk_UA
dc.subjectвивчальне читанняuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf170 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.