Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/930
Title: | ІСТОРІЯ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА США |
Authors: | Ельбрехт, О.М. |
Keywords: | підручник засіб навчання навчальне книговидання |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті розглядаються історичні аспекти розвитку шкільного підручника у США. Автором використано дослідження американських учених, в яких розкривається роль підручників в освітньому процесі, розвиток підручника в контексті змін у педагогіці та цінностях американського суспільства. Ма- теріали досліджень засвідчують, що підручники є надзвичайно адаптивним засобом навчання: услід за змінами проблем освіти змінюються й вимоги до підручників, стилі їх написання, представлені в них методи навчання. На основі аналізу результатів досліджень встановлено, що процес розвитку шкільного підручника США трансформується на різних етапах історії су- спільства залежно від конкретних історичних умов, є результатом соціаль- но-політичних процесів, що відбуваються у країні. Визначено й охарактери- зовано етапи розвитку шкільного підручника у США, кожному етапу відповідає покоління навчальних книг, що характеризуються своїми особли- востями. З’ясовано, що сьогодні школи використовують добори різного роду навчальних матеріалів, але базовою залишається основна шкільна книга – підручник, яка використовувалася у навчальних кімнатах по всьому світу протягом тисячоліть. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/930 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.