Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕльбрехт, О.М.-
dc.date.accessioned2019-04-04T10:38:58Z-
dc.date.available2019-04-04T10:38:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc373.3/.5.091.64:(075)(73)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/930-
dc.description.abstractУ статті розглядаються історичні аспекти розвитку шкільного підручника у США. Автором використано дослідження американських учених, в яких розкривається роль підручників в освітньому процесі, розвиток підручника в контексті змін у педагогіці та цінностях американського суспільства. Ма- теріали досліджень засвідчують, що підручники є надзвичайно адаптивним засобом навчання: услід за змінами проблем освіти змінюються й вимоги до підручників, стилі їх написання, представлені в них методи навчання. На основі аналізу результатів досліджень встановлено, що процес розвитку шкільного підручника США трансформується на різних етапах історії су- спільства залежно від конкретних історичних умов, є результатом соціаль- но-політичних процесів, що відбуваються у країні. Визначено й охарактери- зовано етапи розвитку шкільного підручника у США, кожному етапу відповідає покоління навчальних книг, що характеризуються своїми особли- востями. З’ясовано, що сьогодні школи використовують добори різного роду навчальних матеріалів, але базовою залишається основна шкільна книга – підручник, яка використовувалася у навчальних кімнатах по всьому світу протягом тисячоліть.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectпідручникuk_UA
dc.subjectзасіб навчанняuk_UA
dc.subjectнавчальне книговиданняuk_UA
dc.titleІСТОРІЯ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА СШАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdf224,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.