Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/938
Title: | РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ПІД ЧАС АУДІЮВАННЯ ІНШОМОВНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ |
Authors: | Шевченко, С.І. Халимон, І. Й. |
Keywords: | аудіювання таксономія Блума критичне мислення |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті розглядається проблема розвитку розумових дій високого порядку в рамках традиційної схеми навчання аудіювання, що включає 3 етапи: дотексто- вий, текстовий та післятекстовий. Автори статті звертаються до таксо- номії цілей пізнавальної діяльності Б. Блума для розробки завдань, власне, на текстовому етапі аудіювання, які можна використовувати для розвитку критичного мислення. Відповідно до таксономії Б. Блума, всі когнітивні процеси можуть бути двох рівнів: низького (LOT) та високого (HOTS). Мета дослідження: 1) проаналізувати можливості використання таксономії Б. Блума на текстово- му етапі аудіювання; 2) розробити завдання, спрямовані на розвиток розумових вмінь високого рівня на дотекстовому етапі. Висновки, результати досліджен- ня, полягають у тому, що: 1) розвивати розумові вміння високого порядку можливо не тільки на дотекстовому та післятекстовому етапах аудіювання, а й на текстовому; 2) запропонований фрагмент уроку довів досягнення постав- лених цілей дослідження. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/938 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.