Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, С.І.-
dc.contributor.authorХалимон, І. Й.-
dc.date.accessioned2019-04-04T10:56:58Z-
dc.date.available2019-04-04T10:56:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc37.016:811.111-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/938-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема розвитку розумових дій високого порядку в рамках традиційної схеми навчання аудіювання, що включає 3 етапи: дотексто- вий, текстовий та післятекстовий. Автори статті звертаються до таксо- номії цілей пізнавальної діяльності Б. Блума для розробки завдань, власне, на текстовому етапі аудіювання, які можна використовувати для розвитку критичного мислення. Відповідно до таксономії Б. Блума, всі когнітивні процеси можуть бути двох рівнів: низького (LOT) та високого (HOTS). Мета дослідження: 1) проаналізувати можливості використання таксономії Б. Блума на текстово- му етапі аудіювання; 2) розробити завдання, спрямовані на розвиток розумових вмінь високого рівня на дотекстовому етапі. Висновки, результати досліджен- ня, полягають у тому, що: 1) розвивати розумові вміння високого порядку можливо не тільки на дотекстовому та післятекстовому етапах аудіювання, а й на текстовому; 2) запропонований фрагмент уроку довів досягнення постав- лених цілей дослідження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectаудіюванняuk_UA
dc.subjectтаксономія Блумаuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ПІД ЧАС АУДІЮВАННЯ ІНШОМОВНИХ ПОВІДОМЛЕНЬuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf161,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.