Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/969
Title: | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДО РОБОТИ З ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИМИ ПОНЯТТЯМИ |
Authors: | Лілік, О.О. |
Keywords: | майбутні вчителі української літератури теоретико-літера- турні концепції професійна підготовка |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | Автор цієї статті визначив комплекс педагогічних умов формування готов- ності майбутніх учителів української літератури для роботи з літературознав- чими поняттями. Першою з них було надання майбутнім вчителям української літератури необхідного комплексу знань з історико- й теоретико-літератур- них, дидактико-методичних курсів, формування навичок та вмінь роботи з теоретико-літературними поняттями на уроках української літератури, а також забезпечення педагогічного управління цим процесом. У статті проаналізовано навчальні курси професійної підготовки майбутніх вчителів української літератури та запропоновано упровадити авторські спецкурси та навчальні матеріали в освітній процес. Друга умова полягала в оновленні традиційних та впровадженні інноваційних форм, методів та методів викладання дисциплін професійної підготовки майбутніх вчителів української літератури. Третя умова – організація педагогічної практики на інноваційній основі. Автор запропонував навчально-методичний супровід, який охоплює навчальні комплекси з різних дисциплін, авторські навчальні посібники, мето- дичні рекомендації. Метою цих матеріалів є реалізація педагогічних умов формування майбутньої підготовки викладачів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/969 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.