Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/970
Назва: РАФТ ТА КУБУВАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Автори: Шутько, В. В.
Білоусова, Н. В.
Ключові слова: РАФТ
кубування
критичне мислення
педагогічна технологія
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті проаналiзовано поняття "критичне мислення", "РАФТ", "кубування", "педагогічна технологія" та визначено характерні ознаки та функціональне використання особливостей цих методів на уроках української мови в почат- ковій школі. У статті наголошується на тому, що технологія формування та розвитку критичного мислення є однією з нових технологій, за допомогою якої учень не тільки засвоює матеріал, а і розвиває свої особистісні якості. Використання РАФТу сприяє реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання. Цей педа- гогічний метод дозволяє створювати письмові тексти за обраною темою, відмінні у тематичних відношеннях. Під час роботи з використання технології визначаються: ролі, аудиторія, тема, формат твору. За допомогою "кубування" вчитель пропонує під час уроку викладати свої думки щодо запропонованої теми, відповідаючи на шість різних запитань: опиши це, проаналізуй це, порівняй це, встанови асоціації, вислови думки "за" та "проти", знайди цьому застосування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/970
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf207,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.