Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/970
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШутько, В. В.-
dc.contributor.authorБілоусова, Н. В.-
dc.date.accessioned2019-04-18T07:41:44Z-
dc.date.available2019-04-18T07:41:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc37.016: 811.161.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/970-
dc.description.abstractУ статті проаналiзовано поняття "критичне мислення", "РАФТ", "кубування", "педагогічна технологія" та визначено характерні ознаки та функціональне використання особливостей цих методів на уроках української мови в почат- ковій школі. У статті наголошується на тому, що технологія формування та розвитку критичного мислення є однією з нових технологій, за допомогою якої учень не тільки засвоює матеріал, а і розвиває свої особистісні якості. Використання РАФТу сприяє реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання. Цей педа- гогічний метод дозволяє створювати письмові тексти за обраною темою, відмінні у тематичних відношеннях. Під час роботи з використання технології визначаються: ролі, аудиторія, тема, формат твору. За допомогою "кубування" вчитель пропонує під час уроку викладати свої думки щодо запропонованої теми, відповідаючи на шість різних запитань: опиши це, проаналізуй це, порівняй це, встанови асоціації, вислови думки "за" та "проти", знайди цьому застосування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectРАФТuk_UA
dc.subjectкубуванняuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectпедагогічна технологіяuk_UA
dc.titleРАФТ ТА КУБУВАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf207,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.