Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1102
Назва: СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО МУЗИЧНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ
Автори: Хоменко, Л. В.
Ключові слова: музично-педагогічна діяльність
мотивація
студенти педагогічних коледжів
Дата публікації: 2017
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено зміст структурних компонентів мотивації до музично-педагогічної діяльності студентів педагогічних коледжів. Зокрема, увагу скон-центровано на таких структурних компонентах: когнітивний, емоційно-ціннісний та практико-діяльнісний. Виокремлюється їх значення як базових для ефективної підготовки майбутніх учителів музики у закладах освіти І–ІІ рівня акредитації. Розроблено критерії та показники даних структурних компонен-тів. Визначено основоположні питання успішного формування мотивації до музично-педагогічної діяльності студентів педагогічних коледжів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1102
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf378,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.