Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1242
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРостовська, Ю. О.-
dc.date.accessioned2019-12-05T13:34:16Z-
dc.date.available2019-12-05T13:34:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1242-
dc.description.abstractУ статті професійна підготовка розглядається як важливий компонент професійної освіти майбутнього вчителя-хореографа; як процес формування фахівця зі стійкими педагогічними переконаннями. Завдання формування профе- сійних переконань вимагають суттєвих змін у змісті педагогічної освіти, яка в усіх своїх аспектах (теоретичному, практичному, психологічному) має забезпе- чувати проникнення у сутність певного педагогічного явища; сприяти осяг- ненню істинності знань, посиленню ролі теоретичних узагальнень, фунда- ментальних ідей і понять.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпедагогічні переконанняuk_UA
dc.subjectметодична підготовкаuk_UA
dc.titleПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЇХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПЕРЕКОНАНЬuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf213,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.