Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1254
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО- ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Автори: Ростовська, І. О.
Ключові слова: мотивація
мотивація музичної діяльності
вчитель музичного мистецтва
Дата публікації: 2019
Видавець: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено теоретичні основи формування мотивації інструмен- тально-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва з позицій теорії діяльності. Здійснено аналіз філософських, а також ідей загальної і мистецької психології щодо активної ролі суб’єкта в діяльності, коли усвідомлена мотивація виступає сутнісною характеристикою особистості та музикознавчих досліджень щодо специфіки музично-виконавської діяльності. Зроблено висновок, що успішність формування мотивації інструментально- виконавської діяльності значною мірою визначається якістю педагогічного керування цим процесом; що домінування вищих смислоутворювальних мотивів музично-виконавської діяльності веде до подальшого розвитку інструменталь- но-виконавської майстерності, самоактуалізації та подальшого професійного самовдосконалення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1254
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf200,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.