Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1295
Назва: | ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА |
Автори: | Бобро, А. А. Бобро, Л. В. Дубровська, Л. О. Мовчан, В. О. |
Ключові слова: | вчитель початкових класів інклюзивна освіта інклюзивне навчання |
Дата публікації: | 2019 |
Видавець: | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу сутності та структури готовності майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища. У статті наголошується, що процес формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти нині набуває розширеного контексту. Акцентовано увагу на тому, що категорія готовності до професійної діяльності є системною якістю особистості, яка формується у процесі професійної підготовки у закладі вищої освіти. Узагаль- нено теоретичні підходи учених щодо проблеми готовності майбутнього педагога працювати в умовах інклюзивної освіти. Визначено, що готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища – це комплекс взаємодіючих психологічних і професійних якостей спеціаліста, що дозволяють здійснювати практичну діяльність на високому рівні й організовувати навчально-виховний процес з учнями молодших класів враховуючи особливості нинішньої системи інклюзивної освіти. У статті розглянуто деякі теоретичні підходи щодо структури готовності майбутнього педагога до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища і визначено, що готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища – це двосторонній процес, де одна складова характеризує володіння педагогічними технологіями, знання основ психології та корекційної педагогіки, індивідуальних відмінностей дітей звичайних та з особливими освітніми потребами, використання варіативності у процесі навчання, професійної взаємодії в інклюзивно-освітньому процесі, а друга – емоційне прийняття дітей із різними типами порушень у розвитку, спроможність залучати дітей із різними типами порушень до діяльності на уроці та задоволеність власною педагогічною діяльністю, індивідуальний підхід до кожної особистості, викорис- тання варіативності у процесі навчання; уміння приєднати дітей із різними типами порушень до діяльності на уроці, зберігати самоконтроль і долати непередбачені перешкоди та вдовольнити власну педагогічну діяльність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1295 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 225,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.