Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1483
Назва: Особливості розвитку у старших дошкільників інтелектуальної готовності до школи
Автори: Кеуш, Ірина Борисівна
Ключові слова: інтелектуальна готовність дітей до школи
готовність дітей до школи
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Науковий керівник: Папуча Микола Васильович, докт. психол. наук, професор Рецензенти: канд. психол. наук, доцент Пісоцький О.П. канд. пед. наук, доцент Врочинська Л.І.
Опис: Тема магістерської роботи «Особливості розвитку у старших дошкільників інтелектуальної готовності до школи», досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні здійснено обґрунтування проблеми підготовки дітей дошкільного віку до школи, її дослідження у психолого-педагогічній науці. Студенткою було розкрито напрямки, зміст і завдання розвитку інтелектуальної готовності дітей дошкільного віку до навчання в школі. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. В межах цієї частини роботи, відповідно до вимог, розроблені критерії, показники сформованості інтелектуальної готовності дітей старшого віку до навчання в школі, окреслені рівні інтелектуальної готовності: низький, середній, високий. Здійснено успішний експериментальний вплив на досліджуване явище
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1483
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кеуш магістерська.pdf730,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.