Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1562
Назва: Організація роботи Телефону Довіри за методом «рівний-рівному» в умовах Університету Третього Віку
Автори: Опанасенко, Ольга Олександрівна
Ключові слова: соціальна робота
Телефон Довіри
люди похилого віку
Університет третього віку
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі проаналізовано становлення та сучасний стан та розвитку Телефонів Довіри у світі та Україні. Розкрито сутність соціальної роботи з людьми похилого віку, її зміст та структуру. Узагальнено світові практики організації роботи Телефонів довіри у контексті проблеми дослідження. Проаналізовано діяльність Університетів третього віку як осередку соціальної роботи з людьми похилого віку. Схарактеризовано форми, методи соціальної роботи з людьми похилого віку у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Досліджено стан самотності людей похилого віку, клієнтів Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ніжинської міської ради. Розроблено тренінгову навчальну програму «Підготовка волонтерів-консультантів до роботи на гарячій лінії Телефону Довіри» та проект «Організація роботи Телефону Довіри за методом «рівний-рівному» в умовах Університету Третього Віку».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1562
Розташовується у зібраннях:231 (Соціальна робота) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Опанасенко_2019.pdf1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.