Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1598
Назва: ВИВЧЕННЯ СТАНУ ІНТЕГРАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Автори: Новгородський, Р. Г.
Махоткіна, Л. Б.
Ключові слова: інтеграція
особа з інвалідністю
освітнє середовище
Дата публікації: 2019
Видавець: Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблему інтеграції осіб з інвалідністю в соціум. Розглянуто шляхи і форми взаємодії суспільних інститутів при вирішенні цієї проблеми, зокрема за допомогою механізмів університетської освіти. Проана- лізовано ставлення здорових членів суспільства (студентської молоді) до осіб з інвалідністю, розкрито особливості їх взаємодії як головну умову ефективної організації процесу соціальної інтеграції. Визначено стан готовності здорових студентів до сприйняття інтеграції інвалідів і міру соціальної дистанції між ними. З’ясовано потреби студентів-інвалідів щодо їх інтеграції в освітнє середовище вищої школи. Розкрито соціальний портрет прихильників і супротивників інтег- рації серед студентів-інвалідів. Розглянуто причини їх позитивного і негатив- ного ставлення до даного процесу. Визначено основні позиції інвалідів щодо процесу соціальної інтеграції. Представлені результати практичного вивчення особливостей освітнього середовища закладу вищої освіти, що забезпечують якість та швидкість інтеграції студентської молоді в це середовище.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1598
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf269,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.