Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1664
Назва: | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОСОБИСТІСНО-КРЕАТИВНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МУЗИКИ |
Автори: | Хоу, Імей |
Ключові слова: | креативність особистісно-креативний розвиток творчі здібності |
Дата публікації: | 2019 |
Видавець: | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі особистісно-креативного розвитку молодших школярів як складової їхнього особистісного становлення, що здійснюється під час музично-творчої діяльності. Ураховуючи реформування освіти, впроваджен- ня нових підходів до виховання творчої особистості, здатної до адаптації у новому суспільстві, проблема особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики лишається одним із важливих завдань мистецької освіти. Автором узагальнено розуміння креативності у наукових дослідженнях останніх років у контексті музичної освіти, виділено основні аспекти цього поняття у сучасних наукових дослідженнях. У контексті визначення креативності молодшого школяра подано авторське розуміння особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики. Розглянуто особливості молодшого шкільного віку, що створюють психологічні передумови для художньо-творчої, зокрема музично-творчої, діяльності дітей. Орієнтуючись на внутрішній і зовнішній аспекти творчості, у статті актуалізовано опору на останній, що відображує зміну і становлення особистості в процесі творчої діяльності. На основі аналізу наукової літератури автором узагальнено розуміння педагогічних умов щодо творчого розвитку школярів у сучасних дослідницьких напрацюваннях. Висвітлено поняття творчої взаємодії як ключового у визначенні педагогічних умов успішної творчої діяльності молодших школярів у процесі навчання. Обґрунтовано педагогічні умови особистісно-креативного розвитку молодших школярів, що забезпечують його ефективність у процесі навчання музики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1664 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 207,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.