Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1873
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖДЕННЯ ПЕДАГОГІКИ УСПІХУ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ
Автори: Заплішний, І. І.
Боровик, В. В.
Ключові слова: ситуація успіху
фізичне виховання
педагогічні умови
Дата публікації: 2020
Видавець: НДУ імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються педагогічні умови формування ситуації успіху на занят- тях з фізичного виховання в ліцеях. Автор заявляє, що відчутних результатів можна досягти лише у випадку колективної роботи викладача та учнів. Командна робота ґрунтується на принципі взаєморозуміння та принципі гуманності, єдності інтересів та амбіцій. Формування ситуації успіху у фізичному вихованні вимагає таких педагогічних умов: здатність вчителя ефективно спілкуватися зі студентами; їх моральне походження; психосоціально-педагогічні знання та спеціальні навички. Автор статті приділяє особливу увагу облаштуванню спортивних споруд та забезпеченню значної кількості спортивного обладнання, інструментів та аксе- суарів. Посилаючись на досвід вітчизняних вчених, автор дає визначення таких понять – успіх і ситуація успіху. Досягнення учнів безпосередньо пов'язані з дослідженням оптимальної системи фізичних навантажень. Ця система забезпечує набуття знань, умінь та навичок; підвищення інтересу до фізичного виховання. Більше того, система служить основою для формування мотивів рухової активності, розвитку внутрішнього світу учня та їх впевненості в собі. Автор статті наголошує, що під час формування ситуації успіху слід враховувати фізичну підготовку та технічну підготовку. Автор зазначає, що вирішення вказаних проблем є головною умовою формування цілком розвинених особистостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1873
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf186,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.