Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1882
Назва: ФЕНОМЕН ДИРИГЕНТСЬКОГО МИСТЕЦТВА І ПЕДАГОГІКИ У НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ АКАДЕМІКА В. І. РОЖКА
Автори: Мартинюк, А. К.
Ключові слова: музична освіта
диригентське мистецтво
педагогіка
Дата публікації: 2020
Видавець: НДУ імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто диригентське мистецтво і педагогіка у науковому дис- курсі академіка В. І. Рожка. Проаналізовано наукові праці видатного українського хорового диригента, педагога, громадського діяча, які дозволяють значно поширити уявлення про диригентське мистецтво і педагогіку митця і водночас усвідомити його значення для українського музичного мистецтва. Акцентовано увагу на масштабності його музичної діяльності, підкреслено значний вплив на розвиток українського диригентського мистецтва і педагогіки, адже музичне мистецтво є частиною духовного відродження української нації. На основі дослі- джень академіка В. І. Рожка у статті аналізуються приклади втілення виконав- ського диригентського мистецтва. Зазначено, що диригентське мистецтво і педагогіка академіка В. І. Рожка базується на засадах національних загально- культурних цінностей. Проаналізувавши висловлення науковців, відомих дири- гентів, педагогів, композиторів сучасності, дає підстави стверджувати, що у навчальному процесі з диригентсько-хорового мистецтва В. І. Рожок викори- стовує аксіологічний підхід.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1882
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf204,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.