Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1888
Назва: | ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНОГО СПРИЙМАННЯ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ КОМПОЗИЦІЇ У ПРОЦЕСІ БАЛЕТМЕЙСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ |
Автори: | Пархоменко, О. М. |
Ключові слова: | художньо-образне сприйняття балетмейстерська підготовка балетмейстерська діяльність |
Дата публікації: | 2020 |
Видавець: | НДУ імені Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється зміст мистецької проблеми – формування художньо- образного сприймання хореографічної композиції у процесі балетмейстерської підготовки студентів. Наголошено на закономірності пов’язаних на методичне забезпечення, яке зумовлено теоретичною і практичною значущістю для фахо- вої підготовки майбутніх учителів хореографії. Проаналізовано й обґрунтовано теоретико-методичну підготовку майбутніх учителів хореографії, яка об’єднує педагогічні та фахові знання й уміння, необхідні для його балетмейстерської діяльності. Формування художньо-образного сприймання хореографічної композиції окрес- лює розробленість фахової методики навчання у контексті вибіркових курсів "Мистецтво балетмейстера", "Композиція і постановка танцю", "Майстер- ність хореографа", які б заохочували розвиток балетмейстерської діяльності, враховуючи при цьому означені компоненти навчання (мотиваційний, когнітив- ний, діяльнісно-творчий, операційний) і розв’язання їх постає в єдиній художньо- образній формі, означивши для цього певні художньо-творчі та композиційно- виразні засоби. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1888 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 203,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.