Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2358
Назва: Формування продуктивної уяви старших дошкільників у художній діяльності
Автори: Шмагіна, Руслана Миколаївна
Ключові слова: пізнавальний розвиток
продуктивна (творча) уява
художня дитяча діяльність
Дата публікації: 20-гру-2021
Короткий огляд (реферат): Тема магістерської роботи досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема формування продуктивної уяви, фантазії дітей 5-6 років, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання розвитку уяви дітей старшого дошкільного віку у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення особливостей розвитку продуктивної уяви, фантазії, чинників розвитку у старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники сформованості продуктивної уяви, фантазії старших дошкільників та схарактеризовані їх рівні, на основі виділених педагогічних умов розроблено програму оптимізації розвитку продуктивної уяви, фантазії засобами художньої діяльності старших дошкільників в умовах ЗДО
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2358
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шмагіна_магістерська_2021.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.