Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2359
Назва: Педагогічні умови пізнавального розвитку дітей старшого дошкільного віку
Автори: Винник, Леся Петрівна
Ключові слова: пізнавальний розвиток
допитливість
Дата публікації: 20-гру-2021
Короткий огляд (реферат): У трьох розділах роботи представлено результати вивчення проблеми. На теоретичному рівні обґрунтовано зміст та структуру пізнавального розвитку, визначено особливості формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу, здатності до дослідництва та допитливості як базової якості особистості. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблено програму й методики констатувального, формувального й контрольного етапів експериментальної роботи. Розроблено критерії, показники та рівні пізнавального розвитку дітей 5-7 років, визначено й обґрунтовано педагогічні умови та методи оптимізації виховного процесу, спрямованого на розвиток у старших дошкільників допитливості та дослідницької діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2359
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Винник_магістерська_2021.pdf1,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.