Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2365
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТаран, О. М.-
dc.date.accessioned2022-06-02T06:06:09Z-
dc.date.available2022-06-02T06:06:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.udc378:14-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2365-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі створення необхідних психолого- педагогічних умов для розвитку навчальної автономії студентів у процесі формування професійної компетентності майбутніх вчителів англійської мови у закладах вищої освіти в Україні. На основі аналізу фахової літератури та спостережень за навчальним процесом з практики усного та писемного мовлення англійської мови та методики навчання іноземних мов на факультеті іноземних мов Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя запропоновані шляхи вирішення проблеми формування відповідальності студен- тів за власне навчання: перехід до студентоцентрованої моделі навчання, створення сприятливого навчального середовища, розвиток здатності до рефлексії та переносу цієї поведінки поза межі навчального середовища, обізна- ність студентів із структурою навчального курсу, навчальними цілями, змістом, формами контролю, та потрібними навчальними стратегіями, володіння інформацією про існуючі теорії та підходи до вивчення та оволодіння іноземною мовою, створення можливостей до здійснення вибору та прийняття рішень, розвиток та підтримка позитивної мотивації до навчання, впровадження активних та інтерактивних форм і методів навчання, взаємонавчання, самооці- нювання, залучення студентів до наукової роботи та філологічних досліджень, зміна ролі викладача та набуття ним функції помічника, асистента, фасиліта- тора в навчанні. Запропоновані конкретні способи, прийоми, рекомендації для створення цих умов. Розглянуті можливі ризики та ускладнення в процесі розвитку навчальної автономії, які пов’язані із схильністю викладачів та студен- тів до традиційних форм навчання, відсутністю навчальних матеріалів, які сприяють розвитку автономної поведінки студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУuk_UA
dc.subjectнавчальна автономіяuk_UA
dc.subjectстудентоцентризмuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНОЇ АВТОНОМІЇ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dcterms.publisherВидавництво НДУ
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf170,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.