Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2482
Назва: Інтеграція змістових ліній курсу алгебри і початків аналізу для формування математичної компетентності старшокласників на прикладі вивчення показникових та логарифмічних рівнянь, нерівностей, систем рівнянь та нерівностей
Автори: Обруч, Анни Іванівни
Ключові слова: інтеграція
внутрішньопредметна інтеграція
математична компетентність
змістові лінії
алгебра і початки аналізу
показникова та логарифмічна функції
параметр
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 014.04 – Середня освіта (Математика). – Ніжинський державний університет імені М. Гоголя. Ніжин, 2020. У даній роботі розкрито теоретичні основи інтеграції змістових ліній курсу алгебри і початків аналізу. Практичний аспект внутрішньопредметної інтеграції, в контексті математичної компетентності старшокласників, продемонстровано на прикладі вивчення показникових та логарифмічних рівнянь, нерівностей і їх систем. Обґрунтовано можливість використання прикладних задач з метою підвищення якості математичної підготовки в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2482
Розташовується у зібраннях:014 (Математика) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Обруч.pdf2,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.