Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2678
Назва: | СТРУКТУРНО-КОМПОНЕНТНИЙ АНАЛІЗ ФЕНОМЕНУ «КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ МЕНЕДЖЕРА» У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ |
Автори: | Новгородська, Ю. Г. |
Ключові слова: | менеджер сфери освіти конкуренція конкурентноздатність |
Дата публікації: | 2022 |
Видавець: | Видавництво НДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування конкурентоспро- можності у майбутніх менеджерів у процесі їх професійної підготовки. Автором здійснена систематизація наукових уявлень про конкурентоспроможність майбутнього фахівця. Проведено аналіз різних підходів до визначення понять «конкурентоздатність», «конкурентоспроможність фахівця», визначено сут- ність поняття «конкурентоспроможність менеджера сфери освіти». Здійснено теоретичний аналіз основних підходів до розуміння сутності та компонентного складу «конкурентоспроможності». У результаті проведеного аналізу авторка узагальнює існуючі підходи і розглядає досліджуваний феномен як чотирьохкомпонентне явище, складовими якого є: мотиваційно-ціннісний, когні- тивний, діяльнісний та особистісно-рефлексивний компоненти. Установлено, що мотивайційно-ціннісний компонент передбачає професійно спрямовану орієнтацію магістрів на управлінську діяльність; наявність мотивів та ціннісних установок, що спонукають їх до самоактуалізації, самоствердження, сформо- ваність позитивної настанови на різні види соціально значущої активності. Зазначено, що когнітивний компонент визначає, відображає знання сутності та закономірностей управлінської діяльності, знання щодо самооцінки та самопіз- нання свого професійного потенціалу. Діяльнісний компонент передбачає сформованість умінь пізнавального, комунікативного та регулятивного харак- теру, що визначають успішність конкурентоспроможної поведінки. Особистісно- рефлексивний компонент визначає вміння аналізувати результати власної діяльності, об’єктивно оцінювати власний рівень управлінської діяльності, управляти саморозвитком та професійним зростанням. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2678 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | 361,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.