Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2689
Назва: ОСОБЛИВОСТІ НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙНИХ ПРОЯВІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Автори: Бобро, Л. В.
Ключові слова: негативні емоційні прояви
діти старшого дошкільного віку
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Бобро Л.В. Особливості негативних емоційних проявів у дітей старшого дошкільного віку. ІІ МІЖНАРОДНа НАУКОВО-ПРАКТИЧНа КОНФЕРЕНЦІЯ СТУДЕНТІВ ТА МОЛОДИХ ВЧЕНИХ «ОСВІТНІ І КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКІ ПРАКТИКИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ У МІЖНАРОДНИЙ НАУКОВО-ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОСТІР», 13-14 травня 2021 року. С.133-134
Короткий огляд (реферат): У даній публікації розглядаємо негативні емоційні прояви дітей старшого дошкільного віку. Вони названі саме так у звʼязку з тим, що вони повʼязані зі стражданням, болем, фізичним дискомфортом, присутній напрузі та тривозі. До негативних емоційних станів, зазвичай, відносять злість, гнів, лють, істерику, страх, образу, розчарування, смуток та інші.
Опис: Сучасний етап життя характеризується насиченістю подіями негативного характеру, частою зміною умов життя, доступністю та наповненістю інформації про хвороби, політичні сутички, стихійні лиха та іншу. Не менш негативний вплив здійснюють легкодоступні мультфільми для дітей дошкільного віку, сюжет яких сповнений злоби, несправедливості, фантастичними героями, які творять зло. Вищеперелічені фактори негативно впливають на розвиток емоційної сфери дитини й сприяють виникненню та переважанню негативних емоцій у дітей дошкільного віку. Цим зумовлюється актуальність досліджуваної проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2689
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙНИХ ПРОЯВІВ.pdf205,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.