Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобро, Л. В.-
dc.date.accessioned2022-12-23T06:27:12Z-
dc.date.available2022-12-23T06:27:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБобро Л. В. Уміння долати страх: критерії визначення й особливості вияву в дошкільному віці дошкільника. Збірник наукових праць «Педагогічні науки» (Херсонський державний університет) / за ред. докт. пед. наук, проф. В. Л. Фєдяєвої. Херсон, 2016. Вип.LXXI. Т. 2. С. 37–41.uk_UA
dc.identifier.udc373.2:616.89-008.441-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2692-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему страху, причини його виникнення та роль в особистісному становленні дитини дошкільного віку. Проаналізовано поняття «уміння», «долання», «уміння долати». Розкрито сутність поняття «уміння дошкільника долати страх», описано критерії визначення рівнів сформованості вказаного уміння, схарактеризовано його прояви у дошкільному віці та чинники впливу. Здійснено теоретичний аналіз взаємозв’язку проблеми страху та умінням його долати з розвитком емоційно-вольової сфери дитини старшого дошкільного віку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectуміння долати страхuk_UA
dc.subjectкритерії визначенняuk_UA
dc.titleУміння долати страх: критерії визначення й особливості вияву в дошкільному віціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.