Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2692
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бобро, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-23T06:27:12Z | - |
dc.date.available | 2022-12-23T06:27:12Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Бобро Л. В. Уміння долати страх: критерії визначення й особливості вияву в дошкільному віці дошкільника. Збірник наукових праць «Педагогічні науки» (Херсонський державний університет) / за ред. докт. пед. наук, проф. В. Л. Фєдяєвої. Херсон, 2016. Вип.LXXI. Т. 2. С. 37–41. | uk_UA |
dc.identifier.udc | 373.2:616.89-008.441 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2692 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему страху, причини його виникнення та роль в особистісному становленні дитини дошкільного віку. Проаналізовано поняття «уміння», «долання», «уміння долати». Розкрито сутність поняття «уміння дошкільника долати страх», описано критерії визначення рівнів сформованості вказаного уміння, схарактеризовано його прояви у дошкільному віці та чинники впливу. Здійснено теоретичний аналіз взаємозв’язку проблеми страху та умінням його долати з розвитком емоційно-вольової сфери дитини старшого дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | уміння долати страх | uk_UA |
dc.subject | критерії визначення | uk_UA |
dc.title | Уміння долати страх: критерії визначення й особливості вияву в дошкільному віці | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Уміння долати страх критерії визначення й особливості вияву в дошкільному віці.pdf | 187,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.