Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2692
Назва: | Уміння долати страх: критерії визначення й особливості вияву в дошкільному віці |
Автори: | Бобро, Л. В. |
Ключові слова: | уміння долати страх критерії визначення |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Бобро Л. В. Уміння долати страх: критерії визначення й особливості вияву в дошкільному віці дошкільника. Збірник наукових праць «Педагогічні науки» (Херсонський державний університет) / за ред. докт. пед. наук, проф. В. Л. Фєдяєвої. Херсон, 2016. Вип.LXXI. Т. 2. С. 37–41. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проблему страху, причини його виникнення та роль в особистісному становленні дитини дошкільного віку. Проаналізовано поняття «уміння», «долання», «уміння долати». Розкрито сутність поняття «уміння дошкільника долати страх», описано критерії визначення рівнів сформованості вказаного уміння, схарактеризовано його прояви у дошкільному віці та чинники впливу. Здійснено теоретичний аналіз взаємозв’язку проблеми страху та умінням його долати з розвитком емоційно-вольової сфери дитини старшого дошкільного віку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2692 |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Уміння долати страх критерії визначення й особливості вияву в дошкільному віці.pdf | 187,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.