Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2752
Назва: | Виховання ініціативностідошкільників засобами гри |
Автори: | Левченко, Таміла Миколаївна |
Ключові слова: | ініціативність сюжетно-рольова гра |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні, внаслідок аналізу існуючних досліджень обґрунтовані внаслідок аналізу існуючних наукових досліджень, вивчили проблему виховання ініціативності у дитини у психолого-педагогічній літературі. Проаналізовали сутність ініціативності дітей дошкільного віку. Охарактерезували сюжетно-рольову гру як засіб виховання ініціативності особистості в період дошкільного дитинства. На емпіричному рівні, в межах педагогічного експерименту, розроблені програма і методика вивчення стану вихованості ініціативності у старшому дошкільному віці в практиці ЗДО. Розроблені відповідні критерії, показники та рівні сформованості ініціативності дітей старшого дошкільного віку. Підібрані методики вивчення стану сформованості вказаної особистісної якості. Розроблена рекомендована система роботи з виховання ініціативності старших дошкільників засобами гри. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2752 |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Левченко_магістерська_2022.pdf | 924,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.