Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2757
Назва: Подолання гіперактивності у дошкільників засобами ігрової діяльності
Автори: Сідько, Олена Вікторівна
Ключові слова: гіперактивна поведінка
гра
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні, внаслідок аналізу існуючних наукових досліджень, ми здійснили аналіз гіперактивності у дошкільників як психолого-педагогічної проблеми. Вивчили причини та прояви гіперактивності у дітей дошкільного віку. Охарактерезували ігрову діяльність як засіб подолання гіперактивності у дошкільників. На емпіричному рівні, в межах педагогічного експерименту, нами розроблені програма і методика вивчення гіперактивності у дошкільників. З цією метою, нами розроблені відповідні критерії, показники та рівні її виявлення у дітей дошкільного віку. Підібрані й розроблені методики для практичного вивчення стану гіперактивності дітей вказаної цільової групи в ЗДО. Розроблена рекомендована система роботи з використання з подолання гіперактивності дошкільників засобами ігрової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2757
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сідько_магістерська_2022.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.