Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2757
Назва: | Подолання гіперактивності у дошкільників засобами ігрової діяльності |
Автори: | Сідько, Олена Вікторівна |
Ключові слова: | гіперактивна поведінка гра |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні, внаслідок аналізу існуючних наукових досліджень, ми здійснили аналіз гіперактивності у дошкільників як психолого-педагогічної проблеми. Вивчили причини та прояви гіперактивності у дітей дошкільного віку. Охарактерезували ігрову діяльність як засіб подолання гіперактивності у дошкільників. На емпіричному рівні, в межах педагогічного експерименту, нами розроблені програма і методика вивчення гіперактивності у дошкільників. З цією метою, нами розроблені відповідні критерії, показники та рівні її виявлення у дітей дошкільного віку. Підібрані й розроблені методики для практичного вивчення стану гіперактивності дітей вказаної цільової групи в ЗДО. Розроблена рекомендована система роботи з використання з подолання гіперактивності дошкільників засобами ігрової діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2757 |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сідько_магістерська_2022.pdf | 1,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.