Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2759
Назва: Формування мовленнєвої компетентностіу старших дошкільників засобами казки
Автори: Скоромна, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: мовленнєва компетентність
казка
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників. Проаналізовано казку як засіб формування мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку. На емпіричному рівні вивчено рівнісформованості мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Виділено педагогічні умовита розроблено систему формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників засобами казки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2759
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скоромна Т._магістерська_2022.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.