Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2761
Назва: ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ
Автори: Терес, Юлія Володимирівна
Ключові слова: культура гідності особистості
власна гідність
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Тема магістерської роботи «Формування у дітей старшого дошкільного віку власної гідності» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у двох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема дослідження формування у дітей старшого дошкільного віку власної гідності, зокрема вказано, що гідність є однією з категорій прав людини, яка втілює в собі цінності моралі. Проаналізовано поняття власної гідності в науковій літературі. Здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою, що відображає динаміку розвитку власної гідності в дошкільному дитинстві; проаналізовані підходи до розвитку власної гідності у дітей шостого-сьомого років життя у поточних програмах. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. У ході теретичного аналізу досліджуваної проблеми та констатувального експеременту розроблені педагогічні умови, що стали своєрідним орієнтиром в створенні методики формування власної гідності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2761
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Терес_магістерська_2022.pdf2,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.