Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2761
Назва: | ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ |
Автори: | Терес, Юлія Володимирівна |
Ключові слова: | культура гідності особистості власна гідність |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Тема магістерської роботи «Формування у дітей старшого дошкільного віку власної гідності» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у двох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема дослідження формування у дітей старшого дошкільного віку власної гідності, зокрема вказано, що гідність є однією з категорій прав людини, яка втілює в собі цінності моралі. Проаналізовано поняття власної гідності в науковій літературі. Здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою, що відображає динаміку розвитку власної гідності в дошкільному дитинстві; проаналізовані підходи до розвитку власної гідності у дітей шостого-сьомого років життя у поточних програмах. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. У ході теретичного аналізу досліджуваної проблеми та констатувального експеременту розроблені педагогічні умови, що стали своєрідним орієнтиром в створенні методики формування власної гідності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2761 |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Терес_магістерська_2022.pdf | 2,51 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.