Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3179
Назва: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ОСНОВ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ У ЗДО
Автори: Сінкевич, Алла Володимирівна
Ключові слова: розвиток особистості
соціальна компетентність
соціалізація дитини у ЗДО
діти раннього віку
Дата публікації: гру-2023
Короткий огляд (реферат): Схарактеризовано феномен соціальної компетентності як інтегрованої характеристики особистісного розвитку дітей двох-трьох років життя. Розкрито значення процесу соціалізації як оволодіння дітьми елементарними знаннями моральних норм і правил для повноцінного функціонування у соціумі. Визначено структуру соціальної компетентності як комплексу уявлень,соціальних умінь та елементарних ціннісних орієнтацій. Встановлено критерії оцінки міри сформованості у дітей раннього віку доступної форми соціальної компетентності.. Обґрунтовано педагогічні умови оптимізації процесу розвитку соціальної компетентності дітей закладі дошкільної освіти, до основних з яких віднесено:збагачення моральних уявлень дітей, вправляння у доброзичливому ставленні до однолітків та використанні вербального та невербального інструментарію.
Опис: The phenomenon of social competence is characterized as an integrated characteristic of the personal development of children of two or three years of age. The importance of the process of socialization as mastery of children with elementary knowledge of moral norms and rules for full functioning in society is revealed. The structure of social competence is defined as a complex of ideas, social skills and elementary value orientations. The criteria for assessing the degree of formation of an accessible form of social competence in young children have been established. The pedagogical conditions for optimizing the process of the development of social competence of children in preschool education institutions have been substantiated, the main ones include: enriching children's moral ideas, practicing benevolent attitudes towards peers and the use of verbal and non-verbal tools Key words: personality development, social competence, socialization of a child in preschool education, criteria of formation and pedagogical conditions for the development of social competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3179
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сінкевич_магістерська_2023.pdf961,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.