Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3783
Назва: ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ВІЗУАЛЬНИХ ДЖЕРЕЛ З ІСТОРІЇ РАДЯНСЬКОГО ПОВСЯКДЕННЯ У 50-70-Х РР.
Автори: Невіднича, Олесія Віталіївна
Ключові слова: візуальні джерела
предметні компетентності
радянське повсякдення
лібералізація Хрущова
застій Брежнєва
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Магістерське дослідження присвячено актуальній проблемі формування предметних компетенцій учнів у процесі вивчення візуальних джерел з історії радянського повсякдення у 50-70-х рр. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні та розробці психолого-педагогічних умов формування предметних компетентностей учнів у процесі вивчення візуальних джерел з історії радянського повсякдення у 50-70-х рр. Теоретична цінність роботи зумовлена збагаченням фактичного матеріалу для дослідження візуальних джерел з історії радянського повсякдення у 50-70-х рр. на уроках історії. Практична цінність роботи полягає у дослідженні візуальних джерел на уроках з історії радянського повсякдення у 50-70-х рр., використанні результатів дослідження у практичній педагогічній діяльності на уроках історії в загальноосвітній школі, подальших наукових дослідженнях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3783
Розташовується у зібраннях:014.03 Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Невіднича О. пдф.pdf860,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.