Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4225
Назва: ДІАГНОСТИКА СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ МУЗИЧНО-ІНТОНАЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Автори: Спіліоті, О. В.
Ключові слова: музично-інтонаційного мислення
діагностика стану сформованості музично-інтонаційного мислення
Дата публікації: 2025
Видавець: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання музично-інтонаційного мислення як важливої складової професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецт ва, що забезпечує здатність до сприйняття, аналізу та інтерпретації музичних творів. Музично-інтонаційне мислення ґрунтується на вміннях усвідомлювати та використовувати музичні інтонації як засіб художнього вираження, що є основою творчої діяльності. У сучасному контексті модернізації освітнього процесу та інноваційних методів навчання, потреба у комплексному розвитку цих навичок стає особливо актуальною. Стаття акцентує на необхідності науково обґрунтованої системи діагностики стану музично-інтонаційного мислення, яка б дозволила об’єктивно оцінювати рівень сформованості цього важливого аспекту професійної підготовки майбут ніх педагогів. Відзначається, що сучасна система підготовки студентів до педагогічної діяльності вимагає не лише технічної майстерності, але й глибо кого розуміння музичних процесів. Діагностика дозволяє виявляти індивідуальні особливості мислення студентів, що сприяє кращому налаштуванню навчаль ного процесу та покращенню результатів навчання. У статті представлено чітко визначені критерії для оцінки рівня музично інтонаційного мислення. Вони включають мотиваційний, когнітивний, емоційно аналітичний, операційний та креативний компоненти, кожен із яких супроводжу ється конкретними показниками для оцінювання. Для кожного з компонентів запропоновані методи діагностики: педагогічне спостереження, аналіз резуль татів музичної діяльності, тестування, колоквіуми, анкетування та творчі завдання. На основі цих критеріїв автор пропонує діагностичні методи, що включають різні підходи для отримання максимально об’єктивних результатів. Зокрема, методи тестування та опитування дозволяють виявити рівень мотивації студентів, а також їхнє ставлення до музичної діяльності. Крім того, творчі завдання та аналіз творів допомагають виявити здатність студентів до теоретичного мислення та практичного застосування знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4225
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№1_2025 (1)-218-227.pdf244,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.