Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТаран, О. М.-
dc.contributor.authorТезікова, С. В.-
dc.contributor.authorПлотніков, Є. О.-
dc.date.accessioned2025-03-12T09:41:57Z-
dc.date.available2025-03-12T09:41:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc378.147.091.33-027.22:811.111-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4236-
dc.description.abstractСучасні виклики освіти потребують якісної підготовки майбутніх учителів англійської мови, що володіють інноваційними методиками та здатні формувати ключові компетентності учнів. У статті розглянуто перебіг проєкту Шкільний вчитель нового покоління, реалізований Міністерством освіти і науки України та Британською Радою в Україні, в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя. Автори проаналізували основні результати проєкту та охарак теризували їх особливості, а саме: розробку нової навчальної програми з методи ки викладання англійської мови, в якій змінено акцент з теоретичного на практикоорієнтований підхід до навчання студентів; запровадження нового формату педагогічної практики, яка відбувається одночасно з вивченням курсу Методика навчання іноземної мови, за допомогою вчителів-менторів на базі зак ладів середньої освіти, шляхом поетапного опанування студентами педагогіч них вмінь та навичок; зміну методів навчання, що актуалізує активне навчання та спілкування студентів між собою, з вчителями школи та викладачами університету; удосконалення процедур оцінювання, де пріоритет надано мето дичним умінням, а не лише теоретичним знанням. У статті представлено проєкт Шкільний вчитель нового покоління як засіб модернізації освітнього процесу, описано підходи до організації роботи проєктної команди, проаналізовано можливі ризики та шдяхи їх подолання. В результаті проєктної діяльності було створено нову навчальну програму з методики викладання іноземних мов, визначено складники професійної діяльності вчителя англійської мови на сучасному етапі розвитку освіти, запропоновано методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу, підготовлено зразки занять, супутні матеріали для викладачів університетів, студентів та шкільних учителів-наставників, створено команди викладачів для впровадження нової програми з методики в університетах. Дослідники підкреслюють, що результати проєкту сприяли модернізації мето дичної підготовки вчителів, активному впровадженню нових підходів до навчання. Подальші дослідження, на думку авторів, мають зосередитися на вдосконаленні підготовки вчителів-менторів, розробці навчально-методичного забезпечення для всіх видів практик і розширенні можливостей для професійного розвитку майбутніх педагогів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителяuk_UA
dc.subjectметодика навчання іноземних мовuk_UA
dc.subjectнавчальна практикаuk_UA
dc.subjectкероване спостереженняuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectвчитель менторuk_UA
dc.titleПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: МОДЕРНІЗАЦІЯ ЧЕРЕЗ ПРОЄКТuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№1_2025 (1)-112-120.pdf192,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.