Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4313
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самойленко, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T16:45:31Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T16:45:31Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.udc | 378.14:373.3.011.3-051]:005.336.2 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4313 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито проблему формування управлінської компетентності май- бутнього вчителя початкових класів у процесі магістерської підготовки в закладі вищої освіти. Зазначено, що сучасні виклики в освіті потребують високого рівня готовності педагогів до управлінської діяльності в умовах динамічних змін освітнього середовища. Метою дослідження є наукове обґрунтування шляхів формування управлінської компетентності майбутніх учителів початкової школи під час здобуття магістерського рівня вищої освіти. У процесі дослідження з різних наукових позицій розкрито сутність та зміст поняття «управлінська компетентність» як інтегративної характеристики, що поєднує професійно- особистісні якості, знання, уміння, навички та здатність до рефлексії, необхідні для ефективного здійснення управлінських функцій у педагогічній діяльності. Виокремлено та проаналізовано основні структурні компоненти управлінської компетентності: ціннісно-мотиваційний; когнітивний (змістовий); операційно- діяльнісний; комунікативний; рефлексивно-аналітичний. Охарактеризовано ефективні методи та технології формування управлінської компетентності, серед яких: інтерактивні технології, аналіз кейсів, проєктна діяльність, порт- фоліо, методи рефлексії, використання інформаційно-комунікаційних технологій. Особлива увага приділена ролі педагогічної практики як провідного чинника набуття управлінського досвіду, а також важливості менторства і тьюторингу в процесі професійного супроводу здобувачів. Визначено педагогічні умови ефек- тивного формування управлінської компетентності у здобувачів спеціальності А3 Початкова освіта. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | управлінська компетентність | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель початкових класів | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | магістерська підготовка | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | структурні компоненти | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | менторство | uk_UA |
dc.subject | тьюторинг | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№2_2025-242-251.pdf | 218,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.