Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПишинська, В. В.-
dc.date.accessioned2025-05-22T17:07:24Z-
dc.date.available2025-05-22T17:07:24Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc37.091.3-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4325-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано вплив арттехнологій на емоційне благополуччя здобувачів базової середньої освіти. Актуальність дослідження визначається необхідністю удосконалення навчально-виховного процесу відповідно до викликів сьогодення. Зазначено, що одним із найефективніших способів розвитку емо- ційно-вольових, соціальних і навіть когнітивних навичок є мистецтво. Дослі- джено та розмежовано поняття «арттерапія» та «артпедагогіка». Зазначено, що впровадження артпедагогіки на уроках має низку переваг, оскільки вчитель може врахувати індивідуальні особливості кожного учня, вибрати відповідні форми, методи роботи та об’єктивно проаналізувати доцільність впроваджен- ня тих чи інших технологій. Визначено мету, функції та форми артпедагогіки. Також у статті досліджено активні та пасивні форми мистецької діяльності в навчально-виховному процесі. Аналіз показує, що драматерапія є найефектив- нішим напрямом роботи, оскільки акторська гра передбачає активну взаємодію з емоціями, що дозволяє проживати їх і виробляти поведінкові патерни. Також зазначено, що ляльковий театр є перспективним напрямком роботи з емоціями, оскільки він допомагає працювати з ними через конкретного героя, що робить цей процес більш комфортним. Наголошується, що ізотерапія є доцільною та ефективною у роботі з підлітками. Для цього віку характерна схильність до приховування емоцій, недовіра до дорослих, труднощі у вираженні почуттів. Образотворче мистецтво дозволяє ненав’язливо дізнатися про емоційний стан учнів і, за необхідності, надати необхідну допомогу. Зазначається, що в сучасних умовах педагоги повинні приділяти більше уваги можливостям музики в освіт- ньому процесі, зокрема її здатності зменшувати стрес. Підкреслюється, що арттехнології не потребують великих ресурсів і можуть бути легко інтегровані в будь-який предмет навчального циклу. Зроблено висновок, що поєднання театру, музики та образотворчого мистецтва може значно покращити емоцій- не самопочуття студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectемоційне благополуччяuk_UA
dc.subjectздобувачі базової середньої освітиuk_UA
dc.subjectарттехнологіїuk_UA
dc.subjectдраматерапіяuk_UA
dc.subjectізотерапіяuk_UA
dc.subjectмузикотерапіяuk_UA
dc.titleВПЛИВ АРТТЕХНОЛОГІЙ НА ЕМОЦІЙНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2025-138-144.pdf230,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.