Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорошко, О. Л.-
dc.date.accessioned2025-05-22T17:20:00Z-
dc.date.available2025-05-22T17:20:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc378.147:51]:004-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4332-
dc.description.abstractДосліджено та презентовано певні моделі візуалізації подання навчального матеріалу в процесі викладанні математики. Доведено, що візуалізація є потуж- ним інструментом, який сприяє більш ефективному засвоєнню математичних понять, полегшує сприйняття складних абстрактних ідей і допомагає студен- там краще зрозуміти навчальний матеріал. У статті, базуючись на ґрунтовно- му аналізу літературних джерел, запропоновано критерії для класифікації моделей візуалізації: інтерактивність, адаптивність, складність та педагогічна ефективність. Констатовано, що подібний підхід покликаний сприяти виклада- чам у виборі найбільш ефективних методів для досягнення навчальних цілей, оптимізувати процес планування та реалізації освітніх завдань. У роботі акцент дослідження зроблено на моделі віртуального ментора, яка забезпечує персоналізацію навчання та миттєвий зворотний зв’язок завдяки використанню сучасних технологій, зокрема платформи Dialogflow. Переваги цієї моделі полягають у поєднанні мультимедійних, інтерактивних і адаптивних елементів, що дозволяє адаптувати навчальний процес до індивідуального рівня підготовки кожного студента. Особлива увага приділяється викладанню мате- матичних дисциплін. Наприклад, при вивченні теми «Скалярний добуток век- торів» студенти мають можливість взаємодіяти з віртуальним ментором, отримувати покрокові підказки, аналізувати помилки та працювати з додатковими вправами для закріплення матеріалу. Зазначено, що такий підхід до організації навчального процесу під час вивчення математичних дисциплін, значно знижує навантаження на викладачів, відкриває нові можливості для організації дистанційного та персоналізованого навчання, сприяє більш якісному засвоєнню начального контенту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectмоделі візуалізаціїuk_UA
dc.subjectвіртуальний менторuk_UA
dc.subjectDialogflowuk_UA
dc.subjectадаптивне навчанняuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectмультимедійне навчанняuk_UA
dc.subjectперсоналізація навчанняuk_UA
dc.titleМОДЕЛІ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ У ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2025-70-80.pdf272,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.