Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/646
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-07-02T09:20:11Z-
dc.date.available2018-07-02T09:20:11Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifier.udcУДК 371.5.016:821.161-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/646-
dc.descriptionThe author of the article provides a system of literature teaching principles which are connected with the recognition of the child as the central subject of the learning process. Bases on this, he outlines the guiding principles for forming the school literature course as well defines the main aspects of activity for the literature teacher which are aimed at the development of students’ psychological qualities.uk_UA
dc.description.abstractАвтор статті розкриває систему принципів навчання літератури, які пов’язані із визнанням дитини головним суб’єктом навчального процесу. Виходячи з цього, він окреслює засади, на основі яких повинен формуватися шкільний курс літератури, визначає головні вектори в діяльності вчителя-словесника, спрямовані на розвиток психологічних якостей учнів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДивословоuk_UA
dc.subjectдитиноцентризмuk_UA
dc.subjectпринципи навчанняuk_UA
dc.subjectшкільний курс літературиuk_UA
dc.subjectпсихологія дитиниuk_UA
dc.subjectфеноменальнеuk_UA
dc.titleДИТИНОЦЕНТРИЗМ У ВИКЛАДАННІ ЛІТЕРАТУРИuk_UA
dc.title.alternativeCHILD-CENTRISM IN LITERATURE TEACHINGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДИТИНОЦЕНТРИЗМ У ВИКЛАДАННІ ЛІТЕРАТУРИ.pdf398,51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.