Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/660
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-19T10:04:32Z | - |
dc.date.available | 2018-07-19T10:04:32Z | - |
dc.date.issued | 2011-11 | - |
dc.identifier.udc | 371.5.016:821.161 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/660 | - |
dc.description | Освоєння учнями художньої концепції літературного твору неможливе без залучення в роботу образів-персонажів. Це дозволяє поєднати елементи пообразного та проблемно-тематичного вивчення художнього матеріалу, які вже давно відомі в методиці навчання, зробити вихід на ідейну стратегію письменника. Таким чином виникає концептуально-образний шлях аналізу. Його мету та специфічну властивість варто окреслити так: центральним об’єктом дослідження стає не тільки проблематика твору, а й роль образів-персонажів у її постановці, розвитку та кінцевому розв’язанні. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкриті основи концептуаьно-образного аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, здійснено опис застосування на матеріалі конкретних творів, продемонстровано відповідне плянування тематики уроків, психологічно обгрунтована діяльність школярів | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська література в загальноосвітній школі | uk_UA |
dc.subject | концептуально-образний аналіз | uk_UA |
dc.subject | пообразний аналіз | uk_UA |
dc.subject | проблемно-тематичний аналіз | uk_UA |
dc.subject | індивідуальна характеристика | uk_UA |
dc.subject | групова характеристика | uk_UA |
dc.subject | порівняльна характеристика | uk_UA |
dc.subject | компетентності | uk_UA |
dc.subject | система уроків | uk_UA |
dc.title | Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі | uk_UA |
dc.title.alternative | Conceptual image analysis of a literary work in secondary school | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі.pdf | 429,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.