Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/660
Title: Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі
Other Titles: Conceptual image analysis of a literary work in secondary school
Authors: Бондаренко, Юрій Іванович
Keywords: концептуально-образний аналіз
пообразний аналіз
проблемно-тематичний аналіз
індивідуальна характеристика
групова характеристика
порівняльна характеристика
компетентності
система уроків
Issue Date: Nov-2011
Publisher: Українська література в загальноосвітній школі
Abstract: У статті розкриті основи концептуаьно-образного аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, здійснено опис застосування на матеріалі конкретних творів, продемонстровано відповідне плянування тематики уроків, психологічно обгрунтована діяльність школярів
Description: Освоєння учнями художньої концепції літературного твору неможливе без залучення в роботу образів-персонажів. Це дозволяє поєднати елементи пообразного та проблемно-тематичного вивчення художнього матеріалу, які вже давно відомі в методиці навчання, зробити вихід на ідейну стратегію письменника. Таким чином виникає концептуально-образний шлях аналізу. Його мету та специфічну властивість варто окреслити так: центральним об’єктом дослідження стає не тільки проблематика твору, а й роль образів-персонажів у її постановці, розвитку та кінцевому розв’язанні.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/660
Appears in Collections:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.