Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/660
Title: | Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі |
Other Titles: | Conceptual image analysis of a literary work in secondary school |
Authors: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Keywords: | концептуально-образний аналіз пообразний аналіз проблемно-тематичний аналіз індивідуальна характеристика групова характеристика порівняльна характеристика компетентності система уроків |
Issue Date: | Nov-2011 |
Publisher: | Українська література в загальноосвітній школі |
Abstract: | У статті розкриті основи концептуаьно-образного аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, здійснено опис застосування на матеріалі конкретних творів, продемонстровано відповідне плянування тематики уроків, психологічно обгрунтована діяльність школярів |
Description: | Освоєння учнями художньої концепції літературного твору неможливе без залучення в роботу образів-персонажів. Це дозволяє поєднати елементи пообразного та проблемно-тематичного вивчення художнього матеріалу, які вже давно відомі в методиці навчання, зробити вихід на ідейну стратегію письменника. Таким чином виникає концептуально-образний шлях аналізу. Його мету та специфічну властивість варто окреслити так: центральним об’єктом дослідження стає не тільки проблематика твору, а й роль образів-персонажів у її постановці, розвитку та кінцевому розв’язанні. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/660 |
Appears in Collections: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі.pdf | 429,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.