Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/704
Title: Зіставлення художньо-історичного мислення письменників на уроках літератури
Authors: Бондаренко, Юрій Іванович
Keywords: Маруся Чурай
художньо-історичне мислення
історичний герой
Ліна Костенко
інтертекстуальність
історичний сюжет
Issue Date: Feb-2005
Publisher: Українська мова і література в школі
Abstract: У статті розкрито методику вичення сюжету про Марусю Чурай із урахуванням художнійх напрацювань цілого ряду письменників: Л.Костенко, О.Шаховського, В.Самійленка та ін.
Description: Методисти літератури роблять спроби встановлювати системні зв’язки між твором Л.Костенко та текстами її попередників. Це спостерігаємо у книзі “Ліна Костенко: Навчальний посібник-хрестоматія /ідея, упорядкування, інтерпретація творів Григорії Клочека/. Проте без цілісного з’ясування художньо-історичного мислення кожного із авторів неможливо осягнути їх творчий феномен, на фоні якого тільки і розкриється своєрідність бачення Л.Костенко Марусі Чурай, інших персонажів, історичної доби XVIІ століття.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/704
Appears in Collections:ННІ філології, перекладу та журналістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.