Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/704
Назва: Зіставлення художньо-історичного мислення письменників на уроках літератури
Автори: Бондаренко, Юрій Іванович
Ключові слова: Маруся Чурай
художньо-історичне мислення
історичний герой
Ліна Костенко
інтертекстуальність
історичний сюжет
Дата публікації: лют-2005
Видавець: Українська мова і література в школі
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито методику вичення сюжету про Марусю Чурай із урахуванням художнійх напрацювань цілого ряду письменників: Л.Костенко, О.Шаховського, В.Самійленка та ін.
Опис: Методисти літератури роблять спроби встановлювати системні зв’язки між твором Л.Костенко та текстами її попередників. Це спостерігаємо у книзі “Ліна Костенко: Навчальний посібник-хрестоматія /ідея, упорядкування, інтерпретація творів Григорії Клочека/. Проте без цілісного з’ясування художньо-історичного мислення кожного із авторів неможливо осягнути їх творчий феномен, на фоні якого тільки і розкриється своєрідність бачення Л.Костенко Марусі Чурай, інших персонажів, історичної доби XVIІ століття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/704
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.