Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/704
Назва: | Зіставлення художньо-історичного мислення письменників на уроках літератури |
Автори: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Ключові слова: | Маруся Чурай художньо-історичне мислення історичний герой Ліна Костенко інтертекстуальність історичний сюжет |
Дата публікації: | лют-2005 |
Видавець: | Українська мова і література в школі |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито методику вичення сюжету про Марусю Чурай із урахуванням художнійх напрацювань цілого ряду письменників: Л.Костенко, О.Шаховського, В.Самійленка та ін. |
Опис: | Методисти літератури роблять спроби встановлювати системні зв’язки між твором Л.Костенко та текстами її попередників. Це спостерігаємо у книзі “Ліна Костенко: Навчальний посібник-хрестоматія /ідея, упорядкування, інтерпретація творів Григорії Клочека/. Проте без цілісного з’ясування художньо-історичного мислення кожного із авторів неможливо осягнути їх творчий феномен, на фоні якого тільки і розкриється своєрідність бачення Л.Костенко Марусі Чурай, інших персонажів, історичної доби XVIІ століття. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/704 |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зіставлення художньо-історичного мисленя письменників на уроках літератури (на матеріалі творів про Марусю Чурай).14.pdf | 361,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.